Jan 4, 2018

Persediaan Dan Perjalanan Ke Beruas Perak Pada 26 dan 27 Disember 2017

Pada 26 Disember 2017, ahli keluarga kakak, iaitu Mek Gayah, dari Terengganu dan Thailand singgah di rumah saya di Gua Musang, dan bertolak ke Kampung Tualang, Beruas Perak untuk acara merisik dan pertunangan cucu saudara saya iaitu  Zue (nama sebenarnya Mohd Rasi Mohd Ghani) .
Gambar-gambar berikut menceritakan banyak perkara:







Gambar-gambar atas semasa mereka di rumah saya di Gua Musang, sebelum bertolak ke Beruas, pada awal pagi 27 Disember 2017




Gambar-gambar atas, kami singgah di Masjid Lojing Gua Musang






Kami singgah makan di Surau Kampung Orang Asli sebelum sampai ke Simpang Pulai untuk berehat dan makan

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.