Mar 20, 2012

Berkongsi Ilmu 36: Bersama para pelajar

Gambar ini diambil pada pagi 20 Mac 2012, sebelum saya memulakan kuliah RMT555: Legal Environment. Para pelajar ini adalah bagi kursus Sarjana Sains Pengurusan Projek (MSc Project Management), yang terdiri daripada pelajar tempatan dan beberapa negara lain.



Semoga mereka berjaya dalam kehidupan dan menjadi ahli pasukan yang dapat dimanfaati oleh orang lain pula. Pesan saya, "Gunakan ilmu yang dipelajari dengan motif baik, dan dengan cara yang baik, serta pertahankan "kebaikan".

Di bawah ini pula, gambar-gambar yang saya ambil selepas sesi kuliah pada 17 April 2012:





4 comments:

  1. Assalamualaikum Prof.

    Nampak macam tak seramai batch saya 2009/2010 dulu. Kami dulu dalam 42 orang tak silap ingatan saya.Seronok bila kenangkan semula waktu di USM dulu.

    Terima kasih juga pada Prof sebab selalu tolong kami dulu.

    ReplyDelete
  2. Yer, sekarang sekitar 30 orang sahaja. "Tolong" tu memang tugas guru, tetapi dalam banyak hal "tolong diri sendiri" oleh pelajar juga amat penting dalam "pembelajaran dewasa" ni, kan? he he he...

    ReplyDelete
  3. gambar first tu mesti abah suruh student "berlakon" tgh busy..hehehe

    ReplyDelete
  4. Oitt, tak ada lakuanan la Kak Long... Abah tak beri pun arahan supaya berlakun.. Real tu... Sebab walaupun abah ni baik ngan pelajar, tetapi abah tegas semasa "majlis ilmu" berjalan....Mereka segan kuit...he he he...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.