Mar 11, 2012

Kenduri Kahwin Di Gua Musang

Pada 10 Mac 2012, diadakan kenduri perkahwinan anak kepada salah seorang saudara saya, saudara Mustari, yang diadakan di Kesedar Inn, Bandar Lama Gua Musang, Kelantan.




Pada hari yang sama juga 10 Mac 2012, ada pula satu lagi kenduri perkahwinan anak perempuan salah seorang saudara saya, Hassan Che Weil, di Taman Kesedar Jaya, Bandar Baru Gua Musang. Emm..., ramai juga bersua muka dengan kaum kerabat yang lama tak bersua....





Ni Paksu Aziz hadiahkan lagu Najib Hanif, "Entah Bila, Entah Di Mana"...he he he..

4 comments:

  1. Assalamualaikum Prof

    Lama tak update.Seminggu kot.Sihat ke?

    ReplyDelete
  2. Alaikummussalam
    Sebenarnya mulai ahad lepas lagi, saya ke Tumpat, Kelantan, ada penyelidikan, dan disambung dengan bengkel untuk para Jurutera JPS di Pusat Latihan JPS di Kota Bharu. kemudian hadirkan diri balam beberapa kenduri..he he.. (psst, makan la tuuu)
    Terima kasih kerana bertanya kabar.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Prof.

    Terima kasih kerana bertandang ke rumah ambo minggu lepas, tapi mohon maaf kerana tak sempat nak keluar minum...Waktu malam kena ambek anak fardu ain...Nanti ada masa kita jumpa lagi deh..

    ReplyDelete
  4. Alaikummussalam sdra Cikgu Hj Izani... Tu sebahagian daripada "ziarah sahabat" saya, kalau saya ada ruang peluang... Tapi lama yer saya tak menziarahi sdra. Kali terakhir semasa bertemu allahyarham ayahanda sdra, Tuan Hj Daud yang peramah dan prihatin terhadap saya, termasuk memberikan nasihat. Semoga roh ayahanda Hj Daud berada di sisi orang-orang yang Allah sayangi.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.