Aug 21, 2012

Kemalangan Jalan Raya Di Bukit Sejuk, Gua Musang, Kelantan

Pada sekitar jam 10 pagi, 21 Ogos 2012, semasa saya sekeluarga dalam perjalanan dari arah bandar Gua Musang ke arah Kuala Krai, Kelantan, saya sempat merakamkan satu kemalangan yang melibatkan sebuah kereta Proton Saga, sebuah van Toyota Avanza, sebuah proton wira dan sebuah motosikal di sekitar km 23 (dari arah Gua Musang)(di suatu kawasan yang terkenal dengan banyaknya kemalangan maut yang berlaku, iaitu "Bukit Sejuk" atau dikenali juga sebagai "Bukit Botak"). Kemalangan baru sahaja berlaku sekitar 10 minit sebelum kami tiba, dan mangsa-mangsa cuba dibantu pengguna jalan raya yang lain. Pihak berkenaan (polis, ambulans dan lain-lain) belum lagi tiba....

 


Nota: Saya difahamkan oleh pihak yang berkenaan bahawa kemalangan ini tidak melibatkan "kemalangan maut",dan  cuma beberapa orang dirawat di Hospital Gua Musang.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.